Служба автомобільних доріг
у Житомирській області

» Прес-центр » новини » На 14-ти ділянках шляху від Житомира до Любара на а/д Н-03 виконується ремонт

На 14-ти ділянках шляху від Житомира до Любара на а/д Н-03 виконується ремонт

Тривають роботи з поточного середнього ремонту на окремих ділянках шляху національного значення Житомир-Чернівці.

На шести з 14-ти ділянок влаштовується верхній щебенево-мастиковий шар асфальтобетону. Вирівнюючий шар був влаштований кілька років тому, та ремонт був призупинений у зв’язку з обмеженим фінансуванням.

На даний час підрядна організація ПП «Автомагістраль» завершує роботи з поточного середнього ремонту (влаштування ЩМА) по цих ділянках та приступила до виконання робіт ще на  8-ми ділянках, де працюватиме над влаштуванням нової конструкції дорожнього одягу.

«Ми не мали морального права лишити ще на один сезон ці шість ділянок без перекриття їх верхнім шаром, адже через рік їх руйнування могли б бути критичними», - інформує заступник начальника Служби автодоріг Андрій Цепелєв.

Загальна протяжність відремонтованого дорожнього одягу після запланованих ремонтів становитиме дещо більше 14-ти кілометрів.

Дані роботи виконуються за сприяння Житомирської обласної державної адміністрації та завдяки запровадженому митному експерименту в області.

Крім того, як інформує прес-служба САД сусідньої Хмельницької області, ділянку автомобільної дороги Н-03 Житомир-Чернівці, що пролягає через м. Старокостянтинів, теж розпочали ремонтувати поточним середнім ремонтом.

Окрім згаданої, на Хмельниччині ще 4 ділянки на а/д Н-03 відремонтують й загальна протяжність нового дорожнього покриття тут складе майже 8 км.

Водії, будьте пильні, звертайте увагу на дорожні знаки та не перевищуйте допустиму швидкість під час руху!

 

Для інформації: враховуючи те, що останнім часом транспортні навантаження зросли до 15 т на вісь, а інколи й більше, тому використання ЩМА для влаштування дорожніх покриттів є актуальним для мережі доріг загального користування.

В щебенево-мастиковому асфальтобетоні навантаження сприймається більш жорстким шаром, який має кращі деформаційні властивості, тому дорожня конструкція в цілому більш довговічна.

 Прес-служба

Служби автомобільних доріг у Житомирській області