Державне агентство
автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » В Укравтодорі провели нараду, на якій обговорили варіанти транспортних розв'язок на майбутній новій об'їзній дорозі м. Бориспіль

В Укравтодорі провели нараду, на якій обговорили варіанти транспортних розв'язок на майбутній новій об'їзній дорозі м. Бориспіль

В Укравтодорі провели нараду на якій обговорили можливість підготовки пропозицій щодо транспортних розв'язок, які мають бути на кожному з варіантів проходження нової об'їзної дороги м. Бориспіль, запропонованих на попередній зустрічі.

Об’їзна  дорога Борисполя буде мати I А категорію з 4-6 смугами руху і максимальною дозволеною швидкістю руху 130 км/год.

 «Транспортні розв’язки  на новій об’їзній дорозі Борисполя мають забезпечити зі сторони Києва швидкісний проїзд автомобілів без зниження швидкості в напрямках аеропорту «Бориспіль» та Полтави, - зауважив Олександр Кава, радник Голови Державного агентства автомобільних доріг України. -  Аналогічні транспортні розв’язки повинні забезпечити проїзд зі сторони Полтави в напрямку Києва та Броварів, а також зі сторони аеропорту «Бориспіль» в сторону Києва».

Об'їзна дорога Борисполя забезпечить проїзд автомобілів без в'їзду в місто по трасі М-03, а також проїзд автомобілів з боку Києва в напрямку траси Н-08 Бориспіль - Запоріжжя - Маріуполь і траси Т-10-18.

На новій дорозі будуть облаштовані майданчиками для відстою вантажних автомобілів, які використовуватимуться як для відпочинку водіїв, так і стоянок транзитного транспорту на час тимчасового обмеження або заборони руху вантажних транспортних засобів, негоди.

Очікується, що нова дорога не тільки звільнить місто Бориспіль від транзиту, який зараз становить понад 30 тис. авто на добу, але і дозволить істотно поліпшити екологічну ситуацію, зменшить кількість аварій та підвищить якість життя мешканців міста.

Нагадаємо, Державне агентство автомобільних доріг України опрацьовує 4 варіанти проходження нової об’їзної дороги м. Бориспіль (2 – південних та 2 – північних). Найкоротший із варіантів – 18 км, найдовший – 26 км. Після вибору оптимального варіанту прокладання автомагістралі, який буде обрано Укравтодором на основі економічних, соціальних, екологічних факторів, консалтингова компанія підготує техніко-економічне обґрунтування. Підготовка ТЕО фінансується за кошти кредиту Світового банку. Відповідно до умов Контракту, ТЕО має бути готове до грудня цього року. За результатами тендеру, Консультантом визначено компанію Project Planning & Management Ltd and Kocks Consult GmbH and Integrated Construction Institute LLC.